Obsługa administracyjna nieruchomości to zarówno prace biurowe jak i prace w terenie. Właściciele kontaktują się bezpośrednio z administratorem nieruchomości. Telefony alarmowe pozwalają na kontakt w sytuacjach krytycznych 24 h / dobę
Administrator jest osobą, która ma najczęstszy kontakt z właścicielami nieruchomości. To do niej spływają zgłoszenia, interwencje i wnioski mieszkańców. Z Administratorem właściciele lokali mogą spotkać się i porozmawiać podczas wizyty na budynku.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku
W ramach obsługi administracyjnej nieruchomości prowadzimy książkę obiektu, teczki właścicieli oraz inną dokumentację techniczną. Prowadzimy i aktualizujemy dane ewidencyjne nieruchomości.
- Nadzór nad zlecanymi pracami
Administrator prowadzi nadzór nad pracami zleconymi wykonywanymi w nieruchomości. Przygotowuje wszelkie konieczne dokumenty, umowy. Przeprowadza konkursy ofert na planowane prace.
- Prace bieżące i zebrania wspólnoty mieszkaniowej
W ramach obsługi administracyjnej prowadzimy odczyty wodomierzy, liczników zużycia ciepła zainstalowanych w budynku lub w lokalach. Przygotowujemy regulaminy, statuty wspólnoty oraz organizujemy zebrania wspólnot mieszkaniowych wraz z przygotowaniem uchwał i innych koniecznych dokumentów.
- Rejestracja wspólnoty
Jesteśmy również do dyspozycji w celu pomocy przy rejestracji wspólnoty mieszkaniowej. Od przygotowania projektów pierwszych uchwał o wyborze reprezentacji wspólnoty, poprzez rejestracje w GUS i urzędzie skarbowym, do założenia rachunku bankowego i przygotowanie planu gospodarczego i zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną.