SZYBKI KONTAKT


BIURO

  • ul. Żegańska 1, 04-713 Warszawa

Obsługa administracyjna

Obsługa administracyjna nieruchomości to zarówno prace biurowe jak i prace w terenie. Właściciele kontaktują się bezpośrednio z administratorem nieruchomości. Telefony alarmowe pozwalają na kontakt w sytuacjach krytycznych 24 h / dobę

Administrator jest osobą, która ma najczęstszy kontakt z właścicielami nieruchomości. To do niej spływają zgłoszenia, interwencje i wnioski mieszkańców. Z Administratorem właściciele lokali mogą spotkać się i porozmawiać podczas wizyty na budynku.

  • Prowadzenie dokumentacji technicznej budynku

W ramach obsługi administracyjnej nieruchomości prowadzimy książkę obiektu, teczki właścicieli oraz inną dokumentację techniczną. Prowadzimy i aktualizujemy dane ewidencyjne nieruchomości.

  • Nadzór nad zlecanymi pracami

Administrator prowadzi nadzór nad pracami zleconymi wykonywanymi w nieruchomości. Przygotowuje wszelkie konieczne dokumenty, umowy. Przeprowadza konkursy ofert na planowane prace.

  • Prace bieżące i zebrania wspólnoty mieszkaniowej

W ramach obsługi administracyjnej prowadzimy odczyty wodomierzy, liczników zużycia ciepła zainstalowanych w budynku lub w lokalach. Przygotowujemy regulaminy, statuty wspólnoty oraz organizujemy zebrania wspólnot mieszkaniowych wraz z przygotowaniem uchwał i innych koniecznych dokumentów.

  • Rejestracja wspólnoty

Jesteśmy również do dyspozycji w celu pomocy przy rejestracji wspólnoty mieszkaniowej. Od przygotowania projektów pierwszych uchwał o wyborze reprezentacji wspólnoty, poprzez rejestracje w GUS i urzędzie skarbowym, do założenia rachunku bankowego i przygotowanie planu gospodarczego i zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną.